lördag 19 mars 2011

Jean Baudin tack för att du finns

Det finns inget bättre än när man råkar snubbla på grymt bra musik. Denna gången var det via youtube. När man sedan får ett sådant här svar efter att ha beställt CDn så finns det inte så mycket att säga. Det är bara att kapitulera och tacka högre makter för att det finns annat än Justin Bieber där ute:

Hi Daniel,
Thanks so much for the order!
This is shipping today.
- Jean

Visst, det kan vara ett automatiskt mailsvar men jag tror faktiskt inte att det är det (om jag hade velat så hade jag kunnat få plattan signerad bara genom att ange det i min beställning). Nu blev det istället lite personligt och det kommer jag att leva på länge. Okomprimerad konst signerad Jean Baudin.  Fuck Spotify. Fuck iTunes Music Store.

> Jean Baudin – Vanishing (youtube-länk)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar